maanantai 26. toukokuuta 2014

Viidenkympinkriisi

edit // pahoittelut hieman lyhyestä ja sekavasta postauksesta, jonka kirjoitin hirveällä kiireellä eilen illalla kännykällä :D


Vastahan mä postasin tänne TJ 100 ja nyt sit enää toinen puolikas jäljellä mun lähtöön.... Vähän jo hirvittää koska tää aika menee niin nopeesti ja päivät vaan vilisee silmissä. Mulla on niin paljon ohjelmaa koko mun Suomessa oloajalle, että en oo vähään aikaan taas kerennyt edes aatteleen koko vaihtojuttu. Guarantee formia en ole vieläkään saanut eikä mulla ole harmainta aavistustakaan tulevasta koulusta tai hostperheistä. Voi olla että viisumin kanssa tulee hieman kiire, mutta oon jo yrittänyt valmistella hakemusta. Viisumin hausta voisin kirjoittaa vaikka kokonaan erillisen postauksen. 

Mutta tosiaan 50 päivää lähtöön ja oon aika pihalla vielä kaikesta. Tää tosiaan on kuin hyppy tuntemattomaan, toisaalta ihana tunne vatsanpohjassa, mutta toisaalta pieni ahdistus siitä että en tosiaan tiiä oikeestaan mun tulevasta asuinpaikasta tai ihmisistä siellä yhtään mitään. Oon jo joutunu myös moneen kertaan kieltäytymään monista kivoista menoista ja ehdotuksista koska ne ajoittuvat ajalle mun lähdön jälkeen :/ Ajatukset ja tunteet tähän vaihtoon liittyen on tällä hetkellä erittäin sekavat. Mutta kuten sanottu, en varmasti ikinä tuu oleen valmis tähän lähtöön kuin vasta lentokentällä. Se on menoa nyt :D

2 kommenttia:

  1. Ja ne 50 päivää menee niin nopeesti, ettet ehdi silmiä ummistaa... :D Nm. Laskin itsekin päiviä lähtöön ja tänä perjantaina neljä kuukautta mennyt jo Ausseissa (Y) :D

    easylivingwithme.blogpost.com

    ~ Viivi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voin vaan kuvitella, koska mustaki tuntuu että 100 päivää ois menny rikki vasta viime viikolla :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)