tiistai 1. huhtikuuta 2014

G'day mate!


Koeviikko meneillään ja kun 7 kurssia oon jaksoon mahduttanu pelkkiä lukuaineita, niin se meinaa kans sitä, että mulla on tällä viikolla koe joka päivä ... 
Huomenna matikan koe ja mun piti tulla koneelle kattomaan Opetus.tv:n videoita, jos vaikka vaihteeks älyisin tosta pitkästä matikasta jotain, mutta yllätysyllätys eksyin taas lueskeleen blogeja ja ettiin aussiaksentti videoita Youtubesta :D Tää oli mun mielestä aika hyvä niin oli pakko tulla jakaan tänne bloginkin puolelle. Mun korvaan toi puhe kuulostaa aika hassulta, mut toisaalta tommoselta ihanan rennolta. Saa nähä tarttuuko tää aksentti ja puhetyyli myös mun enkun puhumiseen vaihtovuoden aikana... älkää sitten naurako :D

Mut joo ehkä mä palaan nyt takasin koulukirjojen ääreen,
Ciao!

2 kommenttia:

  1. Hahhaha toi video oli hyvä! En tiiä miten tuun ikinä oppiin kaikkii noita sanoja XDXD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :D ja saa nähä käyttääkö ees meijän ikäset nuoret tälläsii sanontoja, mut kuhan hauskuutin itteeni näillä

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)